top of page
3.jpg
5.jpg

Ryhmäliikunta syksy 2024 (12.8-)
 

MAANANTAI 

Lempeä Flow Jooga - Hanne 

Show kids & juniors jatko - Noora

Danzatu - Sutu 

Commercial aikuiset - Noora

Bailatino jatko- Sutu 

Move!Voima - Lauri 

Lempeä Jooga - Azra 

9.00

16.00

17.00

17.00

18.00

18.15

19.00

TORSTAI 

 

Zumba - Victor

Pilates, lempeä - Piia 

Toiminnallinen kuntopiiri - Nina 

Latin Dance Mix  - Sirpa 

Dynaaminen venyttely  45´- Nina 

Dance Fusion & Jazz alkeisjakto- Sirpa Y2

17. 00

17. 30

18.15

18.30

19. 15

19. 30

TIISTAI

 

DanceKids 45´- Ansku

Latin Show Juniors - Ansku

Latin Show jatko nuoret (edistyneet ja kilpailijat) - Ansku

Dance Minit 45 - Sirpa


 

Baletti - Sirpa Y2

Move!Pyöräily 45 - Soila 

Move! Voima 45’ - Lauri 

Core & Liikkuvuus - Soila

Latin Dance Mix  Ansku

 

14.45

15.30

16.30

 

16.30

17. 10

18.05

18:15

19.00

19.25

PERJANTAI 

Move! Pyöräily 45 - Heidi

Pilates - Hanne  

Akrobatia Kids - Riia

Show perustekniikka kids &jrs - Noora

Akrobatia Juniors - Riia

Show jrs & teens- Noora

Kahvakuula - Minna 

Kuntonyrkkeily - Lauri 


 

8.15

9. 00

15.00

15.00

 

16.00

16.00

17:00

19:00

KESKIVIIKKO 

Yin Jooga - Hanne 

Dance Kids 45 - Saana

Latino Show juniors - Saana 

Danzatu - Sutu 

Fitball - Minna

Easy steps & legs -  Minna 

Bailatino alkeet - Sutu 

Move! Fat Burn - Minna 

Lempeä Yin Jooga - Piia M 


 

9. 00

15. 00

15.45

17.00

17. 00

18. 00

18. 00

19. 00

19. 10

LAUANTAI 

Move!Pyöräily - Janne & Piia M

Move! Voima - Lauri Y1

Move! Pilates, lempeä - Piia


 

9.10

10.15

10: 15

SUNNUNTAI 

Bailatino alkeisjatko 90´Sutu

 

Move!Pyöräily 75´- Janne

Yin jooga - Heidi

 

 

17.00

18.00

18.30

MOVE_LOGO_iso.png

RYHMÄLIIKUNTA

2.jpg
summer1 newest.jpg

MOVE! BODY-TUNNIT

MOVE !VOIMA

Tunnilla keskitytään voimapainotteiseen harjoitteluun ja se sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Tunnilla tehdään voimaharjoitteluliikkeitä sykettä nostavalla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä. Välineinä käytetään mm. levytankoja, omaa kehoa, painoja ja kahvakuulia.

BODYROCK-KESTÄVYYS

Tunnilla juostaan, hypitään ja käytetään omaa kehoa liikuntavälineenä! Apuna kahvakuulat, steplauta! Tunti sopii kaikille.

TOIMINNALLINEN KUNTOPIIRI

Perinteinen kuntopiiri, toiminnallisilla mausteilla. Koko kehon tehotreeni.  Tunnilla tehdään alkulämmittely ja loppujäähdyttely yhdessä.

MOVE! PYÖRÄILY

Kestävyyskuntoa kohottava ja rasvaa tehokkaasti polttava sisäpyöräilytunti jossa tähtien* määrä kertoo tuntien tason. Pyöräily* on aloittelijoille suunnattu tunti, pyöräily** jo vähän kokeneemmille polkijoille.

KAHVAKUULA

Kahvakuulalla harjoittelu sopii sekä naisille että miehille, eikä sen aloittaminen vaadi jo valmiiksi hyvää kuntoa tai liikkuvuutta. Kahvakuulan avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Tunnilla tehdään monipuolisesti harjoitusliikkeitä päälihasryhmille ja harjoitellaan tekniikkaa. Rohkeasti mukaan!

FAT BURN

Tunnilla keskitytään voimapainotteiseen harjoitteluun ja se sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Tunnilla tehdään voimaharjoitteluliikkeitä sykettä nostavalla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä. Välineinä käytetään mm. levytankoja, omaa kehoa, painoja ja kahvakuulia.

MOVE! VOIMA

Tunnin sisältö vaihtelee. Kaikki tekevät oman kunnon mukaan, kuunnellen omaa jaksamistaan. Tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille. Teemme musiikin tahtiin kokovartalotreenejä lisäpainoilla ja omankehonpainolla pumppi tunnin tyylisesti. Teemme myös aikaa vastaan tehtäviä harjoituksia. Tunnit ovat monipuolisia, sisältö ja tuntien tyylit vaihtelevat säännöllisesti.

KUNTONYRKKEILY

Tunti jossa rento tunnelma ja nauru raikaa, siinä välissä opetellaan nyrkkeilyä eli lyömään, väistämään, torjumaan. Tunnilla opetellaan myös potkutekniikoita.

TANSSILLISET TUNNIT

BAILATINO

Hauskaa ja iloista tanssiliikuntaa, joka perustuu latinotansseihin. Mukana samba, cha cha, rumba, pasodoble, tango, jive, salsa ja merenque. Bailatinotunteja on 3 eri tasoa niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin tanssijalle.

LATIN MIX 

Latin Mix on vauhdikas tunti jossa alkulämmittelyn jälkeen siirrytään lyhyeen koreografiaan. Tunneilla tanssitaan mm. Salsaa, Chachata, Sambaa, Jiveä, Danchallia ja Karibian rytmejä. Joka viikko vaihtuava teema. Tunnilla heittäytyminen ja asenne ovat pääasia. Pidetään yhdessä hauskaa ja nautitaan uusimmista mooveista lattarien tahtiin!

DANCE FUSION

Tällä tunnilla on yhdistyy eri tyylisuuntia. Vaikutteita mm. Street Jazz, Street Stilettos, High Heels, Theater, Urban Contemporary Jazz sekä Commercial MTV style. Miksattu uusi lyhyt koreografia joka tunti. Vauhdikas ja hauska tunti, jokainen saa tanssia omalla tyylillään. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa tanssin oppiminen!

DANZATU

DanZatu® tanssi-fitness tuote, on kokonaisvaltainen liikuntakokemus.Tunti on todellinen irtiotto arjesta tanssin, lihaskuntoharjoittelun, mukaansa tempaavan musiikin ja yhteislaulun myötä. DanZatu ® auttaa vapautumaan stressistä hullunhauskassa ja hyvähenkisessä ilmapiirissä, jossa jokainen voi kehittää kuntoaan ja tanssitaitoja omassa tahdissaan. Tunneilla ei ole mitään tasovaatimuksia joten jokainen voi todella nauttia tanssista, liikunnasta ja musiikista.DanZatu ® tunti edistää terveellisiä elämäntapoja, kehittää kuntoa, voimaa ja tanssitaitoja. Ennenkaikkea DanZatu ® tunneilla korostetaan postiivista ja rohkeaa elämänasennetta,olemmehan oman elämämme tähtiä.

MOVE! KEHONHUOLTO & RAUHOITTUMINEN

DYNAAMINEN VENYTTELY

Pilates on kehoa huoltavaa ja tunnilla tehdään paljon avaavia ja venyttävä liikkeitä myös. Tunti sopii sellaisille jumppaajille, jotka haluavat kuunnella kehon tuntemuksia. Tunti on enemmän lempeä kuin jaksaa, jaksaa tyyppinen tunti.

MOVE! PILATES

Fitness Pilates kehittää voimaa ja notkeutta. Tunnilla parannat ryhtiä, hengitystekniikkaa ja stressinhallintaa.

YIN JOOGA

Yinjoogaharjoitus lisää kehosi, erityisesti lantion alueen ja rangan, liikkuvuutta. Harjoitus auttaa palautumaan liikunnan, urheilun ja muiden dynaamisten lajien rasituksesta. Tunnilla on mahdollisuus hellittää syvästi sekä rentoutua tuetussa asanassa. Yinjoogassa pysähdymme jooga-asentoihin useiden minuuttien ajaksi. Pyrimme rentouttamaan lihaksia ja tuemme kehoa apuvälineillä kuten vilteillä. Viivymme tuetussa asanassa lempeästi hengittäen.

FLOW JOOGA

 Flow on luova, rauhallinen ja kokonaisvaltainen joogalaji, j Tunti sopii hyvin kaikille jotka haluavat dynaamista, mutta samalla lempeää sekä rauhallista virtaavaa vinyasa harjoitusta.

KEHONHUOLTO

Kehoa ja mieltä huoltava, kiireen ja stressin pysäyttävä rauhallinen tunti. Tunti opettaa kehon tuntemusta sekä auttaa kuuntelemaan mitä omalle keholle kuuluu ja miltä liike tuntuu siinä.
Tunnin aluksi kehoa lämmitetään laajoja rullaavia liikkeitä käyttäen, jonka jälkeen keskivartalon syviä lihaksia harjoitetaan erilaisin pilates-liikkein. Venyttelyosiossa lihaksistoa avataan syvävenytyksin, joissa huomio on erityisesti niska-hartiaseudun ja selän huoltamisessa.

bottom of page