MOVE_LOGO_iso.png

RYHMÄLIIKUNTA

Ryhmäliikunta syksy(8.8-)

 

MAANANTAI 

Lempeä Flow Jooga - Hanne Y2

Street alkeet - Masi Y2

Street jatko - Masi Y2

Street aikuiset - Masi Y2

Danzatu - Sutu Y1

Bailatino jatko - Sutu Y1

Circuit Training - Janne Y2

 

9.00

15.00

16.00

17: 00

17: 00

18: 00

18 :00

TIISTAI 

Dance Kids 45´- Ansku Y1

Latino Show juniors & teens - Ansku Y1

Ballet kids & juniors 30´- Sirpa Y2

Dance Minit 45´- Ansku Y1

Dance Taaperot 45´ - Ansku Y1

Baletti - Sirpa Y2

BodyRock Voima 45’ - Lauri Y1

Latino Dance Mix - Ansku Y2

Move! Pyöräily ** 45´- Soila/Hanna

15. 00

15: 45

16: 45

16: 45

17: 30

 

17 : 15

18 :15

18 :15

19 :10

KESKIVIIKKO 

Yin Jooga - Hanne Y2

Nykytanssi 13+ - Oona Y2

Danzatu - Sutu Y2

Move!Body - Minna Y1

Move! Step - Minna Y1

Bailatino alkeet - Sutu Y2

Move! Voima - Minna

Lempeä Yin Jooga - Piia M. Y2


 

9 :00

15 :15

17:00

17:00

18: 00

18 : 00

19: 00

19:10

TORSTAI

 

Dance Kids 45 ´ - Elina A Y2

Dance Juniors - Elina A Y2

Dance Minit 45´ - Elina A Y2

 

Move! Pilates - Piia Y2

Move! Voima - Soile Y1

Latino Dance Mix - Sirpa Y2

Kehonhuolto 45´- Soile Y1

Dance Fusion & Jazz alkeisjatko - Sirpa Y2

15: 00

15: 45

16: 45

17 :30

18 : 15

18: 30

19:15

19:30

PERJANTAI

Pilates - Hanne Y2

Akrobatia Kids - Oona Y1

Akrobatia Juniors - Oona Y1

Kahvakuula - Minna Y1

Kuntonyrkkeily - Lauri Y1


 

9.00

15:00

16:00

17:00

19: 00

LAUANTAI

Move! Pyöräily - Janne

Move!Pilates - Piia A Y2

Move! Voima - Lauri Y1


 

9:10

10:15

10:1 5

SUNNUNTAI

 

Bailatino alkeisjatko 90´ - Sutu Y1 

Move! Pyöräily 75**- Janne

 

17.30

18:00

MOVE! BODY-TUNNIT

BODYROCK-TUNNIT 

Monipuolinen kokonaisuus tuttuja liikkeitä, joiden intensiteettiä muuntelemalla tämä tunti sopii kaiken tasoiselle kuntoilijalle. Tehokas paketti lihaskuntoa ja aerobista kuntoa, joka on omiaan joko rasvanpolttoon tai kunnon tehokkaaseen nostamiseen. BodyRock tunneilla haastat koko kehosi monipuolisilla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä ja opit jopa vetämään leukoja! Tunneilla vaikutteita mm. huippusuositusta CrossFit harjoittelumuodosta. TRAIN HARD - GET STRONG!

BODYROCK-VOIMA

Tunnilla keskitytään voimapainotteiseen harjoitteluun ja se sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Tunnilla tehdään voimaharjoitteluliikkeitä sykettä nostavalla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä. Välineinä käytetään mm. levytankoja, omaa kehoa, painoja ja kahvakuulia.

MOVE! STEP

Tunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeutta voidaan nostaa ja laskea. BodyStep tunti koostuu tehokkaista ja menevistä liikkeistä, joita tehdään mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Tällä tunnilla saat varmasti hien pintaan ja kunnon kohoamaan!

KAHVAKUULA

Kahvakuulalla harjoittelu sopii sekä naisille että miehille, eikä sen aloittaminen vaadi jo valmiiksi hyvää kuntoa tai liikkuvuutta. Kahvakuulan avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Tunnilla tehdään monipuolisesti harjoitusliikkeitä päälihasryhmille ja harjoitellaan tekniikkaa. Rohkeasti mukaan!

MOVE! VOIMA

Tunnin sisältö vaihtelee. Kaikki tekevät oman kunnon mukaan, kuunnellen omaa jaksamistaan. Tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille. Teemme musiikin tahtiin kokovartalotreenejä lisäpainoilla ja omankehonpainolla pumppi tunnin tyylisesti. Teemme myös aikaa vastaan tehtäviä harjoituksia. Tunnit ovat monipuolisia, sisältö ja tuntien tyylit vaihtelevat säännöllisesti.

BODYROCK-KESTÄVYYS

Tunnilla juostaan, hypitään ja käytetään omaa kehoa liikuntavälineenä! Apuna kahvakuulat, steplauta! Tunti sopii kaikille.

MOVE! PYÖRÄILY

Kestävyyskuntoa kohottava ja rasvaa tehokkaasti polttava sisäpyöräilytunti jossa tähtien* määrä kertoo tuntien tason. Pyöräily* on aloittelijoille suunnattu tunti, pyöräily** jo vähän kokeneemmille polkijoille.

MOVE! BODY

Tunnilla keskitytään voimapainotteiseen harjoitteluun ja se sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Tunnilla tehdään voimaharjoitteluliikkeitä sykettä nostavalla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä. Välineinä käytetään mm. levytankoja, omaa kehoa, painoja ja kahvakuulia.

KUNTONYRKKEILY

Tunti jossa rento tunnelma ja nauru raikaa, siinä välissä opetellaan nyrkkeilyä eli lyömään, väistämään, torjumaan. Tunnilla opetellaan myös potkutekniikoita.

TANSSILLISET TUNNIT

BAILATINO

Hauskaa ja iloista tanssiliikuntaa, joka perustuu latinotansseihin. Mukana samba, cha cha, rumba, pasodoble, tango, jive, salsa ja merenque. Bailatinotunteja on 3 eri tasoa niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin tanssijalle.

LATIN MIX 

Latin Mix on vauhdikas tunti jossa alkulämmittelyn jälkeen siirrytään lyhyeen koreografiaan. Tunneilla tanssitaan mm. Salsaa, Chachata, Sambaa, Jiveä, Danchallia ja Karibian rytmejä. Joka viikko vaihtuava teema. Tunnilla heittäytyminen ja asenne ovat pääasia. Pidetään yhdessä hauskaa ja nautitaan uusimmista mooveista lattarien tahtiin!

DANCE FUSION

Tällä tunnilla on yhdistyy eri tyylisuuntia. Vaikutteita mm. Street Jazz, Street Stilettos, High Heels, Theater, Urban Contemporary Jazz sekä Commercial MTV style. Miksattu uusi lyhyt koreografia joka tunti. Vauhdikas ja hauska tunti, jokainen saa tanssia omalla tyylillään. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa tanssin oppiminen!

DANZATU

DanZatu® tanssi-fitness tuote, on kokonaisvaltainen liikuntakokemus.Tunti on todellinen irtiotto arjesta tanssin, lihaskuntoharjoittelun, mukaansa tempaavan musiikin ja yhteislaulun myötä. DanZatu ® auttaa vapautumaan stressistä hullunhauskassa ja hyvähenkisessä ilmapiirissä, jossa jokainen voi kehittää kuntoaan ja tanssitaitoja omassa tahdissaan. Tunneilla ei ole mitään tasovaatimuksia joten jokainen voi todella nauttia tanssista, liikunnasta ja musiikista.DanZatu ® tunti edistää terveellisiä elämäntapoja, kehittää kuntoa, voimaa ja tanssitaitoja. Ennenkaikkea DanZatu ® tunneilla korostetaan postiivista ja rohkeaa elämänasennetta,olemmehan oman elämämme tähtiä.

MOVE! KEHONHUOLTO & RAUHOITTUMINEN

PILATES & STRETCH

Pilates on kehoa huoltavaa ja tunnilla tehdään paljon avaavia ja venyttävä liikkeitä myös. Tunti sopii sellaisille jumppaajille, jotka haluavat kuunnella kehon tuntemuksia. Tunti on enemmän lempeä kuin jaksaa, jaksaa tyyppinen tunti.

MOVE! PILATES

Fitness Pilates kehittää voimaa ja notkeutta. Tunnilla parannat ryhtiä, hengitystekniikkaa ja stressinhallintaa.

YIN JOOGA

Yinjoogaharjoitus lisää kehosi, erityisesti lantion alueen ja rangan, liikkuvuutta. Harjoitus auttaa palautumaan liikunnan, urheilun ja muiden dynaamisten lajien rasituksesta. Tunnilla on mahdollisuus hellittää syvästi sekä rentoutua tuetussa asanassa. Yinjoogassa pysähdymme jooga-asentoihin useiden minuuttien ajaksi. Pyrimme rentouttamaan lihaksia ja tuemme kehoa apuvälineillä kuten vilteillä. Viivymme tuetussa asanassa lempeästi hengittäen.

PRANA FLOW®

Prana Flow on luova, rauhallinen ja kokonaisvaltainen joogalaji, jonka on kehittänyt tunnettu yhdysvaltalainen jooganopettaja Shiva Rea. Kirjaimellisesti sana “prana” tarkoittaa elinvoiman energiaa, ja flow-sanalla taas viitataan tietoiseen, virtaavaan liikkeeseen. Tunti sopii hyvin kaikille jotka haluavat dynaamista, mutta samalla lempeää sekä rauhallista virtaavaa vinyasa harjoitusta.

KEHONHUOLTO

Kehoa ja mieltä huoltava, kiireen ja stressin pysäyttävä rauhallinen tunti. Tunti opettaa kehon tuntemusta sekä auttaa kuuntelemaan mitä omalle keholle kuuluu ja miltä liike tuntuu siinä.
Tunnin aluksi kehoa lämmitetään laajoja rullaavia liikkeitä käyttäen, jonka jälkeen keskivartalon syviä lihaksia harjoitetaan erilaisin pilates-liikkein. Venyttelyosiossa lihaksistoa avataan syvävenytyksin, joissa huomio on erityisesti niska-hartiaseudun ja selän huoltamisessa.