MOVE_LOGO_iso.png

RYHMÄLIIKUNTA

Ryhmäliikunta syksy 


 

MAANANTAI 6.12

Lempeä Flow Jooga - Hanne Y2

Suomijumppa - Minna Y1

Suomipyöräily - Soile

 

9 : 00

10.00

11.10

MAANANTAI 

Lempeä Flow Jooga - Hanne Y2

Danzatu - Sutu Y1

Move! RVP - Hanne Y2

Bailatino jatko  - Sutu Y1

Yin Jooga- Hanne  Y2

 

9 : 30

17 :00

17: 45

18 :00

18:50

TIISTAI 

Dance Kids 45´- Ansku Y2

Latino Show Juniors & Teens - Ansku Y2

Dance Minit 45´- Ansku Y2

Dance Taaperot 45 ´- Ansku Y2

Latino Show 13+ - Ansku Y2

Baletti - Sirpa Y1

BodyRock Voima 45’ - Lauri Y1

Move! Pyöräily 45 - Hanna / Soila

15: 00

15: 45

16: 45

17: 30

18 :15

17 : 15

18 :15

19 :10

KESKIVIIKKO 

 

Yin Jooga - Hanne Y2

Commercial Teens - Aino Y2

Zumba - Henry Y1

Danzatu - Sutu Y2

Bailatino alkeet - Sutu Y2

Move!Step - Minna Y1

BodyRock - Minna Y1


 

 

9:30

16:30

17:00

17:15

18:15

18: 00

19: 00

TORSTAI 

 

Street alkeet - Masi Y2

Street jatko - Masi Y2

Move! Pilates - Piia Y1

Move!Voima - Soile Y1

Latino Dance  - Sirpa Y2

Kehonhuolto 30' - Soile Y1

Dance Fusion & Jazz alkeisjatko - Sirpa Y2



                                     

15: 15

16:30

17 :30

18:30

18:45

19:30

19:45

SUNNUNTAI 

17:30

18: 00

Bailatino alkeisjatko 90´ - Sutu Y1

Move! Pyöräily 75´- Janne

PERJANTAI 

10: 00

15: 00

16: 00

17: 00

18.00

19 :00

Pilates - Hanne Y 1

Akrobatia 13+ - Masi /Silja Y1

Akrobatia alkeisjatko - Masi/Silja Y1

Kahvakuula - Minna Y1

Kehonhuolto 30' - Minna Y1

Kuntonyrkkeily - Lauri Y1 

LAUANTAI 

 

 9:10

10:15

10:15

Move! Pyöräily - Janne 

Move! Pilates - Piia Y2

Move! Body 45´ - Lauri Y1 

MOVE! BODY-TUNNIT

BODYROCK-TUNNIT 

Monipuolinen kokonaisuus tuttuja liikkeitä, joiden intensiteettiä muuntelemalla tämä tunti sopii kaiken tasoiselle kuntoilijalle. Tehokas paketti lihaskuntoa ja aerobista kuntoa, joka on omiaan joko rasvanpolttoon tai kunnon tehokkaaseen nostamiseen. BodyRock tunneilla haastat koko kehosi monipuolisilla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä ja opit jopa vetämään leukoja! Tunneilla vaikutteita mm. huippusuositusta CrossFit harjoittelumuodosta. TRAIN HARD - GET STRONG!

BODYROCK-VOIMA

Tunnilla keskitytään voimapainotteiseen harjoitteluun ja se sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Tunnilla tehdään voimaharjoitteluliikkeitä sykettä nostavalla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä. Välineinä käytetään mm. levytankoja, omaa kehoa, painoja ja kahvakuulia.

BODYROCK-KESTÄVYYS

Tunnilla juostaan, hypitään ja käytetään omaa kehoa liikuntavälineenä! Apuna kahvakuulat, steplauta! Tunti sopii kaikille.

FITBALL

Fitball on tehokas tunti, jossa ison jumppapallon avulla parannetaan lihaskuntoa, kehonhallintaa sekä tasapainoa. Helpon lämmittelyn jälkeen jatketaan lihaskunto- ja kehonhallintaliikkeillä. Laji kehittää erityisesti keskivartalon korsetin lihaksia. Tunti sopii kaikille.

MOVE! STEP

Tunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeutta voidaan nostaa ja laskea. BodyStep tunti koostuu tehokkaista ja menevistä liikkeistä, joita tehdään mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Tällä tunnilla saat varmasti hien pintaan ja kunnon kohoamaan!

MOVE! PYÖRÄILY

Kestävyyskuntoa kohottava ja rasvaa tehokkaasti polttava sisäpyöräilytunti jossa tähtien* määrä kertoo tuntien tason. Pyöräily* on aloittelijoille suunnattu tunti, pyöräily** jo vähän kokeneemmille polkijoille.

KAHVAKUULA

Kahvakuulalla harjoittelu sopii sekä naisille että miehille, eikä sen aloittaminen vaadi jo valmiiksi hyvää kuntoa tai liikkuvuutta. Kahvakuulan avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Tunnilla tehdään monipuolisesti harjoitusliikkeitä päälihasryhmille ja harjoitellaan tekniikkaa. Rohkeasti mukaan!

MOVE! BODY

Tunnilla keskitytään voimapainotteiseen harjoitteluun ja se sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Tunnilla tehdään voimaharjoitteluliikkeitä sykettä nostavalla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä. Välineinä käytetään mm. levytankoja, omaa kehoa, painoja ja kahvakuulia.

MOVE! VOIMA

Tunnin sisältö vaihtelee. Kaikki tekevät oman kunnon mukaan, kuunnellen omaa jaksamistaan. Tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille. Teemme musiikin tahtiin kokovartalotreenejä lisäpainoilla ja omankehonpainolla pumppi tunnin tyylisesti. Teemme myös aikaa vastaan tehtäviä harjoituksia. Tunnit ovat monipuolisia, sisältö ja tuntien tyylit vaihtelevat säännöllisesti.

KUNTONYRKKEILY

Tunti jossa rento tunnelma ja nauru raikaa, siinä välissä opetellaan nyrkkeilyä eli lyömään, väistämään, torjumaan. Tunnilla opetellaan myös potkutekniikoita.

TANSSILLISET TUNNIT

BAILATINO

Hauskaa ja iloista tanssiliikuntaa, joka perustuu latinotansseihin. Mukana samba, cha cha, rumba, pasodoble, tango, jive, salsa ja merenque. Bailatinotunteja on 3 eri tasoa niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin tanssijalle.

LATIN MIX 

Latin Mix on vauhdikas tunti jossa alkulämmittelyn jälkeen siirrytään lyhyeen koreografiaan. Tunneilla tanssitaan mm. Salsaa, Chachata, Sambaa, Jiveä, Danchallia ja Karibian rytmejä. Joka viikko vaihtuava teema. Tunnilla heittäytyminen ja asenne ovat pääasia. Pidetään yhdessä hauskaa ja nautitaan uusimmista mooveista lattarien tahtiin!

DANCE FUSION

Tällä tunnilla on yhdistyy eri tyylisuuntia. Vaikutteita mm. Street Jazz, Street Stilettos, High Heels, Theater, Urban Contemporary Jazz sekä Commercial MTV style. Miksattu uusi lyhyt koreografia joka tunti. Vauhdikas ja hauska tunti, jokainen saa tanssia omalla tyylillään. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa tanssin oppiminen!

DANZATU

DanZatu® tanssi-fitness tuote, on kokonaisvaltainen liikuntakokemus.Tunti on todellinen irtiotto arjesta tanssin, lihaskuntoharjoittelun, mukaansa tempaavan musiikin ja yhteislaulun myötä. DanZatu ® auttaa vapautumaan stressistä hullunhauskassa ja hyvähenkisessä ilmapiirissä, jossa jokainen voi kehittää kuntoaan ja tanssitaitoja omassa tahdissaan. Tunneilla ei ole mitään tasovaatimuksia joten jokainen voi todella nauttia tanssista, liikunnasta ja musiikista.DanZatu ® tunti edistää terveellisiä elämäntapoja, kehittää kuntoa, voimaa ja tanssitaitoja. Ennenkaikkea DanZatu ® tunneilla korostetaan postiivista ja rohkeaa elämänasennetta,olemmehan oman elämämme tähtiä.

MOVE! KEHONHUOLTO & RAUHOITTUMINEN

YOGAFUNC

Yogafunc on hauska fitnesstunti! Se on musiikkiin tehtävää joogaa perustuen perinteisiin joogatekniikoihin. Tunnin jälkeen tulet huomaamaan, että liikkuvuutesi ja tasapainosi ovat parantuneet, energisyytesi on lisääntynyt ja olet saavuttanut hiukan mielenrauhaa. Yogafunc sopii lähes kaikentasoisille kuntoilijoille ja on erinomainen osa voimaharjoittelua.

PILATES & STRETCH

Pilates on kehoa huoltavaa ja tunnilla tehdään paljon avaavia ja venyttävä liikkeitä myös. Tunti sopii sellaisille jumppaajille, jotka haluavat kuunnella kehon tuntemuksia. Tunti on enemmän lempeä kuin jaksaa, jaksaa tyyppinen tunti.

MOVE! PILATES

Fitness Pilates kehittää voimaa ja notkeutta. Tunnilla parannat ryhtiä, hengitystekniikkaa ja stressinhallintaa.

YIN JOOGA

Yinjoogaharjoitus lisää kehosi, erityisesti lantion alueen ja rangan, liikkuvuutta. Harjoitus auttaa palautumaan liikunnan, urheilun ja muiden dynaamisten lajien rasituksesta. Tunnilla on mahdollisuus hellittää syvästi sekä rentoutua tuetussa asanassa. Yinjoogassa pysähdymme jooga-asentoihin useiden minuuttien ajaksi. Pyrimme rentouttamaan lihaksia ja tuemme kehoa apuvälineillä kuten vilteillä. Viivymme tuetussa asanassa lempeästi hengittäen.

PRANA FLOW®

Prana Flow on luova, rauhallinen ja kokonaisvaltainen joogalaji, jonka on kehittänyt tunnettu yhdysvaltalainen jooganopettaja Shiva Rea. Kirjaimellisesti sana “prana” tarkoittaa elinvoiman energiaa, ja flow-sanalla taas viitataan tietoiseen, virtaavaan liikkeeseen. Tunti sopii hyvin kaikille jotka haluavat dynaamista, mutta samalla lempeää sekä rauhallista virtaavaa vinyasa harjoitusta.

KEHONHUOLTO

Kehoa ja mieltä huoltava, kiireen ja stressin pysäyttävä rauhallinen tunti. Tunti opettaa kehon tuntemusta sekä auttaa kuuntelemaan mitä omalle keholle kuuluu ja miltä liike tuntuu siinä.
Tunnin aluksi kehoa lämmitetään laajoja rullaavia liikkeitä käyttäen, jonka jälkeen keskivartalon syviä lihaksia harjoitetaan erilaisin pilates-liikkein. Venyttelyosiossa lihaksistoa avataan syvävenytyksin, joissa huomio on erityisesti niska-hartiaseudun ja selän huoltamisessa.

LIIKKUVUUS

Kehoa huoltava ja ryhtiä korjaava tunti. Tavoitteena on parantaa ryhtiä ja nivelten liikeratoja sekä vähentää lihaskireyksiä. Harjoitteet nopeuttavat palautumista ja parantavat kudosten aineenvaihduntaa.