MOVE_LOGO_iso.png

RYHMÄLIIKUNTA

Ryhmäliikunta kevät 2022 

 

MAANANTAI 

Lempeä Flow Jooga - Hanne Y2

Danzatu - Sutu Y1

Move! RVP - Hanne Y2

Bailatino jatko  - Sutu Y1

Yin Jooga- Hanne  Y2

 

9 : 00

17 :00

17: 45

18 :00

18:50

TIISTAI 

Kehonhuolto - Anna Y2

Baletti - Sirpa Y1

BodyRock Voima 45’ - Lauri Y1

Move! Pyöräily 45 - Hanna / Soila

9.00

 

 

17 : 15

18 :15

19 :10

KESKIVIIKKO 

 

Yin Jooga - Hanne Y2

Zumba - Henry Y1

Danzatu - Sutu Y2

Bailatino alkeet - Sutu Y2

Move!Step - Minna Y1

BodyRock - Minna Y1

Lempeä Yin Jooga - Piia M


 

 

9:00

17:00

17:15

18:15

18: 00

19: 00

19:20

TORSTAI 

 

Move! Pilates - Piia Y1

Move!Voima - Soile Y1

Latino Dance  - Sirpa Y2

Kehonhuolto 45' - Soile Y1

Dance Fusion & Jazz alkeisjatko - Sirpa Y2



                                     

17 :30

18:15

18:30

19:15

19:30

SUNNUNTAI 

17:30

18: 00

19:00

Bailatino alkeisjatko 90´ - Sutu Y1

Move! Pyöräily 75´- Janne

Danzatu - Sutu Y1

PERJANTAI 

9: 00

17: 00

18.00

19 :00

Pilates - Hanne Y 1

Kahvakuula - Minna Y1

Kehonhuolto 45' - Minna Y1

Kuntonyrkkeily - Lauri Y1 

LAUANTAI 

 

 9:10

10:15

10:15

Move! Pyöräily - Janne 

Move! Pilates - Piia Y2

Move! Body 45´ - Lauri Y1 

Ryhmäliikunta kesä 1
30.5-22.6 



 

MAANANTAI 

Lempeä Flow Jooga - Hanne Y2

Danzatu - Sutu Y1

Move! RVP - Hanne Y2

Bailatino jatko  - Sutu Y1

Yin Jooga- Hanne  Y2

 

9 : 00

17 :00

17: 45

18 :00

18:50

TIISTAI 

Baletti - Sirpa Y1

BodyRock Voima 45’ - Lauri Y1

Move! Pyöräily 45 - Hanna 

 

 

17 : 15

18 :15

19 :10

KESKIVIIKKO 

 

Yin Jooga - Hanne Y2

Zumba - Henry Y1

Danzatu - Sutu Y2

Bailatino alkeet - Sutu Y2

Move!Body - Minna Y1

Move!Voima- Minna Y1

Lempeä Yin Jooga - Piia M 8.6 asti


 

 

9:00

17:00

17:15

18:15

18: 00

19: 00

19:20

TORSTAI 

 

Move! Pilates - Piia Y1

Move!Voima - Soile Y1

Latino Dance 90´ - Sirpa Y2

Kehonhuolto 45' - Soile Y1



                                     

17 :30

18:15

18:30

19:15

SUNNUNTAI 

17:30

18: 00

19:00

Bailatino alkeisjatko 90´ - Sutu Y1

Move! Pyöräily 75´- Janne

Danzatu - Sutu Y1

PERJANTAI 

9: 00

17: 00

18.00

19 :00

LAUANTAI 

 

 9:10

10:15

10:15

Move! Pyöräily - Janne 

Move! Pilates - Piia Y2

Move! Body 45´ - Lauri Y1 

Pilates - Hanne Y 1

Kahvakuula - Minna Y1

Kehonhuolto 45' - Minna Y1

Kuntonyrkkeily - Lauri Y1 

MOVE! BODY-TUNNIT

BODYROCK-TUNNIT 

Monipuolinen kokonaisuus tuttuja liikkeitä, joiden intensiteettiä muuntelemalla tämä tunti sopii kaiken tasoiselle kuntoilijalle. Tehokas paketti lihaskuntoa ja aerobista kuntoa, joka on omiaan joko rasvanpolttoon tai kunnon tehokkaaseen nostamiseen. BodyRock tunneilla haastat koko kehosi monipuolisilla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä ja opit jopa vetämään leukoja! Tunneilla vaikutteita mm. huippusuositusta CrossFit harjoittelumuodosta. TRAIN HARD - GET STRONG!

BODYROCK-VOIMA

Tunnilla keskitytään voimapainotteiseen harjoitteluun ja se sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Tunnilla tehdään voimaharjoitteluliikkeitä sykettä nostavalla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä. Välineinä käytetään mm. levytankoja, omaa kehoa, painoja ja kahvakuulia.

MOVE! STEP

Tunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeutta voidaan nostaa ja laskea. BodyStep tunti koostuu tehokkaista ja menevistä liikkeistä, joita tehdään mukaansa tempaavan musiikin tahdissa. Tällä tunnilla saat varmasti hien pintaan ja kunnon kohoamaan!

KAHVAKUULA

Kahvakuulalla harjoittelu sopii sekä naisille että miehille, eikä sen aloittaminen vaadi jo valmiiksi hyvää kuntoa tai liikkuvuutta. Kahvakuulan avulla voi lisätä voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Tunnilla tehdään monipuolisesti harjoitusliikkeitä päälihasryhmille ja harjoitellaan tekniikkaa. Rohkeasti mukaan!

MOVE! VOIMA

Tunnin sisältö vaihtelee. Kaikki tekevät oman kunnon mukaan, kuunnellen omaa jaksamistaan. Tunti sopii kaiken tasoisille liikkujille. Teemme musiikin tahtiin kokovartalotreenejä lisäpainoilla ja omankehonpainolla pumppi tunnin tyylisesti. Teemme myös aikaa vastaan tehtäviä harjoituksia. Tunnit ovat monipuolisia, sisältö ja tuntien tyylit vaihtelevat säännöllisesti.

BODYROCK-KESTÄVYYS

Tunnilla juostaan, hypitään ja käytetään omaa kehoa liikuntavälineenä! Apuna kahvakuulat, steplauta! Tunti sopii kaikille.

MOVE! PYÖRÄILY

Kestävyyskuntoa kohottava ja rasvaa tehokkaasti polttava sisäpyöräilytunti jossa tähtien* määrä kertoo tuntien tason. Pyöräily* on aloittelijoille suunnattu tunti, pyöräily** jo vähän kokeneemmille polkijoille.

MOVE! BODY

Tunnilla keskitytään voimapainotteiseen harjoitteluun ja se sopii kaikille iästä ja kuntotasosta riippumatta. Tunnilla tehdään voimaharjoitteluliikkeitä sykettä nostavalla koko kehoa kuormittavilla liikkeillä. Välineinä käytetään mm. levytankoja, omaa kehoa, painoja ja kahvakuulia.

KUNTONYRKKEILY

Tunti jossa rento tunnelma ja nauru raikaa, siinä välissä opetellaan nyrkkeilyä eli lyömään, väistämään, torjumaan. Tunnilla opetellaan myös potkutekniikoita.

TANSSILLISET TUNNIT

BAILATINO

Hauskaa ja iloista tanssiliikuntaa, joka perustuu latinotansseihin. Mukana samba, cha cha, rumba, pasodoble, tango, jive, salsa ja merenque. Bailatinotunteja on 3 eri tasoa niin aloittelijalle kuin kokeneemmallekin tanssijalle.

LATIN MIX 

Latin Mix on vauhdikas tunti jossa alkulämmittelyn jälkeen siirrytään lyhyeen koreografiaan. Tunneilla tanssitaan mm. Salsaa, Chachata, Sambaa, Jiveä, Danchallia ja Karibian rytmejä. Joka viikko vaihtuava teema. Tunnilla heittäytyminen ja asenne ovat pääasia. Pidetään yhdessä hauskaa ja nautitaan uusimmista mooveista lattarien tahtiin!

DANCE FUSION

Tällä tunnilla on yhdistyy eri tyylisuuntia. Vaikutteita mm. Street Jazz, Street Stilettos, High Heels, Theater, Urban Contemporary Jazz sekä Commercial MTV style. Miksattu uusi lyhyt koreografia joka tunti. Vauhdikas ja hauska tunti, jokainen saa tanssia omalla tyylillään. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa tanssin oppiminen!

DANZATU

DanZatu® tanssi-fitness tuote, on kokonaisvaltainen liikuntakokemus.Tunti on todellinen irtiotto arjesta tanssin, lihaskuntoharjoittelun, mukaansa tempaavan musiikin ja yhteislaulun myötä. DanZatu ® auttaa vapautumaan stressistä hullunhauskassa ja hyvähenkisessä ilmapiirissä, jossa jokainen voi kehittää kuntoaan ja tanssitaitoja omassa tahdissaan. Tunneilla ei ole mitään tasovaatimuksia joten jokainen voi todella nauttia tanssista, liikunnasta ja musiikista.DanZatu ® tunti edistää terveellisiä elämäntapoja, kehittää kuntoa, voimaa ja tanssitaitoja. Ennenkaikkea DanZatu ® tunneilla korostetaan postiivista ja rohkeaa elämänasennetta,olemmehan oman elämämme tähtiä.

MOVE! KEHONHUOLTO & RAUHOITTUMINEN

PILATES & STRETCH

Pilates on kehoa huoltavaa ja tunnilla tehdään paljon avaavia ja venyttävä liikkeitä myös. Tunti sopii sellaisille jumppaajille, jotka haluavat kuunnella kehon tuntemuksia. Tunti on enemmän lempeä kuin jaksaa, jaksaa tyyppinen tunti.

MOVE! PILATES

Fitness Pilates kehittää voimaa ja notkeutta. Tunnilla parannat ryhtiä, hengitystekniikkaa ja stressinhallintaa.

YIN JOOGA

Yinjoogaharjoitus lisää kehosi, erityisesti lantion alueen ja rangan, liikkuvuutta. Harjoitus auttaa palautumaan liikunnan, urheilun ja muiden dynaamisten lajien rasituksesta. Tunnilla on mahdollisuus hellittää syvästi sekä rentoutua tuetussa asanassa. Yinjoogassa pysähdymme jooga-asentoihin useiden minuuttien ajaksi. Pyrimme rentouttamaan lihaksia ja tuemme kehoa apuvälineillä kuten vilteillä. Viivymme tuetussa asanassa lempeästi hengittäen.

PRANA FLOW®

Prana Flow on luova, rauhallinen ja kokonaisvaltainen joogalaji, jonka on kehittänyt tunnettu yhdysvaltalainen jooganopettaja Shiva Rea. Kirjaimellisesti sana “prana” tarkoittaa elinvoiman energiaa, ja flow-sanalla taas viitataan tietoiseen, virtaavaan liikkeeseen. Tunti sopii hyvin kaikille jotka haluavat dynaamista, mutta samalla lempeää sekä rauhallista virtaavaa vinyasa harjoitusta.

KEHONHUOLTO

Kehoa ja mieltä huoltava, kiireen ja stressin pysäyttävä rauhallinen tunti. Tunti opettaa kehon tuntemusta sekä auttaa kuuntelemaan mitä omalle keholle kuuluu ja miltä liike tuntuu siinä.
Tunnin aluksi kehoa lämmitetään laajoja rullaavia liikkeitä käyttäen, jonka jälkeen keskivartalon syviä lihaksia harjoitetaan erilaisin pilates-liikkein. Venyttelyosiossa lihaksistoa avataan syvävenytyksin, joissa huomio on erityisesti niska-hartiaseudun ja selän huoltamisessa.